Mes gerbiame savo klientus, todėl siūlome tik aukščiausios kokybės prekes. Bet jei jau taip nutiks, kad prekės bus nekokybiškos arba netiks, galėsite jas grąžinti, jeigu atitiks žemiau aprašytas sąlygas ir taisykles.
Norėdami grąžinti prekes pirmiausia užpildykite grąžinimo formą internete. Formą rasite adresu https://beautyway.lt/return-add
Užpildžius formą mes su Jumis susisieksime ir informuosime apie tolimesnę eigą.
Dėmesio! Grąžinti prekes galima tik prieš tai užpildžius grąžinimo formą internete ir gavus patvirtinimą!
Registruoti vartotojai grąžinti prekes gali paprasčiau! Prisijungus prie savo paskyros, prie užsakymo informacijos rasite greitąjį grąžinimo mygtuką.
Mes turime teisę negrąžinti pinigų už prekes jeigu:
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
Primename, kad parfumerijos ir kosmetikos prekės yra įtrauktos į Mažmeninės prekybos taisyklių negrąžinamų prekių sąrašą. Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus.
Jeigu prekės grąžinamos dėl pardavėjo kaltės (pvz.: brokuotos, nekokybiškos, ne tos prekės ar pan.):
Jeigu prekes norite grąžinti dėl kitų priežasčių:
Dėmesio! Grąžinti prekes galima tik prieš tai užpildžius grąžinimo formą internete ir gavus patvirtinimą!
Jeigu prekės grąžinamos dėl pardavėjo kaltės (pvz.: brokuotos, nekokybiškos, atsiųstos ne tos kaip užsakyme nurodytos prekės ar pan.) pristatymo išlaidas padengsime mes. Visais kitais atvejais prekes galite pristatyti mums sau patogiu būdu, bet pristatymo išlaidas turėsite padengti patys. Jeigu prekės grąžinamos ne dėl pardavėjo kaltės, tai klientui nėra grąžinami pinigai už pardavėjo patirtas siuntimo išlaidas (jeigu tokių buvo).
Grąžinti prekes galite per 14 dienų skaičiuojant nuo prekių gavimo dienos.
Gavus prekes, jas įvertiname ir jeigu viskas atlikta tinkamai ir buvo laikomąsi visų taisyklių, pinigus grąžiname per 3-5 darbo dienas. Pinigus grąžiname į tą pačią sąskaitą iš kurios buvo mokėta arba į nurodytą grąžinimo metu.
Grąžinamos prekės turi būti supakuotos į tą pačią pakuotę, kurioje buvo pristatytos prekės. Jeigu pakuotė sugadinta arba nebeturite, prekes supakuokite į bet kokią kitą pakuotę, kuri atitiktų kurjerio keliamus reikalavimus. Pakuotė turi būti pilnai užklijuota. Jeigu prekes grąžinate kurjeriu arba į paštomatą, atsargiai nuplėškite seną siuntos lipduką ir tik tada klijuokite naują arba toje pačioje vietoje ant viršaus užklijuokite naują siuntos lipduką.
Susisiekti el.paštu info@beautyway.lt arba telefonu +370 601 09084