Grąžinimas
Kaip grąžinti prekes?
Mes gerbiame savo klientus, todėl siūlome tik aukščiausios kokybės prekes. Bet jei jau taip nutiks, kad prekės bus nekokybiškos arba netiks, galėsite jas grąžinti, jeigu atitiks žemiau aprašytas sąlygas ir taisykles.
Norėdami grąžinti prekes pirmiausia užpildykite grąžinimo formą internete. Formą rasite adresu https://beautyway.lt/return-add
Užpildžius formą mes su Jumis susisieksime ir informuosime apie tolimesnę eigą.
Dėmesio! Grąžinti prekes galima tik prieš tai užpildžius grąžinimo formą internete ir gavus patvirtinimą!
Registruoti vartotojai grąžinti prekes gali paprasčiau! Prisijungus prie savo paskyros, prie užsakymo informacijos rasite greitąjį grąžinimo mygtuką.
Kada negalima grąžinti prekių?
Mes turime teisę negrąžinti pinigų už prekes jeigu:
- grąžinama prekė buvo naudota;
- grąžinama prekė yra be originalių etikečių;
- grąžinama prekė yra blogos būklės, sugadinta.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkimo metu;
- kartu su preke pateikiami prekės įsigijimo dokumentai (jeigu buvo pirkta ne internetu).
Primename, kad parfumerijos ir kosmetikos prekės yra įtrauktos į Mažmeninės prekybos taisyklių negrąžinamų prekių sąrašą. Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus.
Kur grąžinti prekes?
Jeigu prekės grąžinamos dėl pardavėjo kaltės (pvz.: brokuotos, nekokybiškos, ne tos prekės ar pan.):
- Jūsų nurodyti adresu iškviesime kurjerį, kuris paims iš Jūsų prekes ir pristatys mums.
Jeigu prekes norite grąžinti dėl kitų priežasčių:
- Į Venipak paštomatą: J. Balčikonio g. 19, Vilnius
- Į LP Express paštomatą: V. Gerulaičio g. 10, Vilnius
- Į Omnivą paštomatą: J. Balčikonio g. 19, Vilnius
Dėmesio! Grąžinti prekes galima tik prieš tai užpildžius grąžinimo formą internete ir gavus patvirtinimą!
Kiek kainuoja prekių grąžinimas?
Jeigu prekės grąžinamos dėl pardavėjo kaltės (pvz.: brokuotos, nekokybiškos, atsiųstos ne tos kaip užsakyme nurodytos prekės ar pan.) pristatymo išlaidas padengsime mes. Visais kitais atvejais prekes galite pristatyti mums sau patogiu būdu, bet pristatymo išlaidas turėsite padengti patys. Jeigu prekės grąžinamos ne dėl pardavėjo kaltės, tai klientui nėra grąžinami pinigai už pardavėjo patirtas siuntimo išlaidas (jeigu tokių buvo).
Per kiek laiko galima grąžinti prekes?
Grąžinti prekes galite per 14 dienų skaičiuojant nuo prekių gavimo dienos.
Per kiek laiko grąžiname pinigus?
Gavus prekes, jas įvertiname ir jeigu viskas atlikta tinkamai ir buvo laikomąsi visų taisyklių, pinigus grąžiname per 3-5 darbo dienas. Pinigus grąžiname į tą pačią sąskaitą iš kurios buvo mokėta arba į nurodytą grąžinimo metu.
Kaip tinkamai supakuoti prekes?
Grąžinamos prekės turi būti supakuotos į tą pačią pakuotę, kurioje buvo pristatytos prekės. Jeigu pakuotė sugadinta arba nebeturite, prekes supakuokite į bet kokią kitą pakuotę, kuri atitiktų kurjerio keliamus reikalavimus. Pakuotė turi būti pilnai užklijuota. Jeigu prekes grąžinate kurjeriu arba į paštomatą, atsargiai nuplėškite seną siuntos lipduką ir tik tada klijuokite naują arba toje pačioje vietoje ant viršaus užklijuokite naują siuntos lipduką.
Turite daugiau klausimų?
Susisiekti el.paštu info@beautyway.lt arba telefonu +370 601 09084